Bent u in het bezit van het EHBO diploma dan zijn er jaarlijks herhalingsavonden (zie rooster) om dit diploma geldig te houden. Het diploma is 2 jaar geldig. Na die 2 jaar wordt er beslist of het diploma kan worden verlengd. De voorwaarden voor die 2 jaar zijn

minimaal 2 x levensreddende handelingen verricht (op herhalingsavonden)
minimaal 2 x AED, reanimatie geoefend (op herhalingsavonden)
minimaal 2 evenementen lopen, slachtoffer spelen of aan een oefening deelnemen (of een geldige reden opgeven om hieraan niet deel te nemen)
minimaal 3 overige herhalingsavonden volgen per seizoen (dus 6 in 2 jaar)

Elk jaar in september t/m het volgende jaar april worden de avonden ingepland waarop de herhalingslessen kunnen worden gevolgd.
Een lid van onze EHBO-vereniging betaald hiervoor € 45,-- per jaar (incl. consumpties)

Ook is er de mogelijk om de herhaling 1 dag in het jaar te volgen i.p.v. de avonden. Een EHBO-er die zijn/haar diploma net heeft behaald moet in het eerste jaar de avonden volgen, daarna is de mogelijkheid om dit 1 dag in het jaar te doen. De kosten voor een dagherhaling zijn € 80,-- per jaar (incl. lunch)

Bent u nog geen lid van onze vereniging en hebt u een geldig EHBO-diploma? U kunt zich dan aanmelden bij onze vereniging om de herhalingslessen te volgen.

Sponsor EHBO - GOLD